صید جدید چلسی: هافبک 18 ساله برزیلی

صید جدید چلسی: هافبک 18 ساله برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی در تابستان اخیر یکی از پرکارترین باشگاه های فوتبال دنیا در بازار نقل و انتقالات بود و به نظر می رسد که می خواهد به همین سیاست در نقل و انتقالات زمستانی ادامه بدهد.

به گزارش فوتبالی، چلسی پس از توافق با داوید فوفانا و مذاکرات با انزو فرناندز حالا در یک قدمی خرید آندری سانتوس هافبک تیم واسکودوگاما در لیگ برزیل قرار گرفته است. چلسی در نظر دارد که برای خرید این بازیکن 12.5 میلیون یورو به علاوه پاداش بپردازد. فابریزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی با تایید این خبر اعلام کرده است که آندری سانتوس در حال حاضر به همراه خانواده اش به لندن سفر کرده است و پس از پشت سر گذاشتن تست پزشکی، قراردادش را به صورت رسمی امضا خواهد کرد.

در حقیقت جونینیو مدیر ورزشی کنونی باشگاه لیون در مورد آندری سانتوس گفته بود:" هرگز ندیده بودم که بازیکنی در سن 18 سالگی به اندازه آندری آماده باشد. از نظر بدنی یک غول است. از نظر تکنیکی در سطح بالایی قرار دارد. قرار نیست که بهتر از من باشد چرا که قرار است که خیلی بهتر از من باشد."

این هافبک میانی 18 ساله در سایت ترانسفرمارکت ده میلیون یورو قیمت دارد که به نظر می رسد که چلسی توانسته او را جلوتر از سایر غولهای فوتبال اروپا به خدمت بگیرد.

4125