اقدام جالب باشگاه فرانسوی ضد هواداران: حفاظ قابل حمل!

اقدام جالب باشگاه فرانسوی ضد هواداران: حفاظ قابل حمل!

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه لانس بازیهای خانگی خود را در ورزشگاه "بولارت دلیلیس" برگزار می کند. این ورزشگاه گنجایش بیش از 40 هزار تماشاگر را دارد و یکی از ویژگی های آن نزدیک بودن سکوها به زمین به سبک ورزشگاه های انگلیس است.

به گزارش فوتبالی، هوادارانی که در ردیف اول می نشینند قابلیت لمس بازیکنان را در کنار زمین دارند. به طور کلی هیچ توری یا حفاظی میان هواداران و بازیکنان وجود ندارد اما در بازیهای حساس ، مسئولان بازی در اقدامی جالب تور متحرک نصب می کنند تا هواداران امکان پرتاب اشیا به سوی بازیکنان یا لمس آنها را نداشته باشند!

در حقیقت در بازی پی اس جی و لانس در لیگ فرانسه تصویر عجیبی ثبت شد. هر بار که بازیکنان برای پرتاب اوت یا خطا کنار زمین می آمدند، دو مامور امنیتی استادیوم به آن سمت زمین می رفتند و تور متحرک را مقابل هواداران قرار می دادند تا امکان تخلف از هواداران گرفته شود و آنها نتوانند اشیایی را به سوی بازیکنان پرت کنند! 

به طور مثال در یکی از صحنه ها، پی اس جی از جناح چپ قصد سانتر کردن را روی یک خطا داشت و ماموران امنیتی همین اقدام را صورت دادند. لانس که یکی از شگفتی سازان لیگ فرانسه بوده است، در مقابل پی اس جی نمایش خوبی داشت و با نتیجه سه بر یک پیروز شد. آنها پس از پاریسی ها در رتبه دوم لیگ قرار دارند.

4125