شب وحشتناک هافبک محبوب بارسلونا؛ 12 توپ لو داد

شب وحشتناک هافبک محبوب بارسلونا؛ 12 توپ لو داد

پایگاه خبری فوتبالی - پدری سومین فصل خود را در سطح اول فوتبال دنیا تجربه می کند و به بازیکن مهمی در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا تبدیل شده است اما عملکرد ضعیفش مقابل اسپانیول بسیاری از هواداران تیم کاتالان را شگفت زده کرده بود.

به گزارش فوتبالی، پدری در دربی کاتالونیا به ماتئو لاهوز انتقاد کرد و عملکرد داور را عامل بازی ضعیف تیمش می دانست اما حقیقت این است که عملکرد خودش هم چنگی به دل نمی زد. پدری در بازی شنبه 12 توپ لو داد که برای بازیکنی نظیر او که به نماد حفظ توپ و تصمیم های درست شناخته می شود، آمار وحشتناکی بود. یکی از توپ لو دادن های پدری مقابل اسپانیول باعث شد تا حریف صاحب ضدحمله ای بسیار خطرناک شود. این در حالیست که میانگین پدری هشت بار لو دادن توپ در هر بازی است که این بازیکن در مقابل تیم همشهری یکی از ضعیف ترین آمارهایش را داشت.

پدری البته در مقابل اسپانیول هفت توپ ربود که در کنار دی یونگ بهترین آمار را در ترکیب تیم کاتالان داشت. او هفده پاس در یک سوم دفاعی زمین حریف داشت و سه موقعیت خلق کرد که از این حیث هم در کنار آلبا و رافینیا رکورد دار بود. با این وجود آمار بالای لو دادن توپ توسط پدری باعث شد تا شرایط خطرناکی برایش ایجاد شود.

پدری حالا امیدوار است که با شروع سال 2023 بتواند بازی مقابل اسپانیول را فراموش کند و به بارسلونا کمک کند که فاتح لالیگا شود.

4125