یک احتمال جالب؛ مورینیو بازیگر فیلم جدید جیمز باند!

یک احتمال جالب؛ مورینیو بازیگر فیلم جدید جیمز باند!

پایگاه خبری فوتبالی - سم مندس یکی از سرشناس ترین کارگردان های دنیا به شمار می رود که شمار زیادی از فیلم های موفق تاریخ سینما را ساخته است.

به گزارش فوتبالی، فیلم "زیبایی آمریکایی" ساخته مندس برنده جایزه اسکار بهترین کارگردان شد و فیلم "1917" نیز گلدن گلوب را برد اما بسیاری از طرفداران این کارگردان، او را با مجموعه فیلم های"جیمز باند" می شناسند. در حقیقت سم مندس کارگردان نقش اصلی دو فیلم آخر جیمز باند بوده است. در اولی، "خاویر باردم" نقش منفی فیلم را داشت و در دومی "کریستف والتز" اما مندس می گوید که اگر بخواهد که قسمت جدیدی از جیمز باند را بسازد، ژوزه مورینیو سرمربی کنونی رم می تواند گزینه مناسبی باشد!

مندس در گفتگو با گاردین جمله جالبی را بیان کرد:"چه کسی می تواند شخصیت منفی فیلم جدید جیمز باند باشد؟ ژوزه مورینیو. هیچ چیز بهتر از این نیست، درست است؟"

این کارگردان سرشناس معتقد است که فوتبال می تواند منبع الهام مناسبی برایش باشد و به همین خاطر می گوید که فشار کارگردانی فیلم های جیمز باند با مربیگری تیم ملی فوتبال انگلیس قابل مقایسه است. مندس بیان کرد:"کارگردانی فرقی با مربیگری ندارد چرا که هر بازیکن شرایط متفاوتی دارد. برخی نیاز دارند که زیاد تحت فشار قرار بگیرند، برخی نیاز دارند که تحت اطمینان باشند و برخی نیاز دارند که روی ریتم خود کار کنند. قرار نیست که همه رژیم غذایی یکسانی داشته باشند. من طرفدار آرسنال هستم و از شش سالگی این تیم را دنبال می کنم.فشار کارگردانی فیلم جیمز باند مثل مربیگری تیم ملی انگلیس است. دوست دارم که یک گفتگوی جالب با ساوتگیت در این باره داشته باشم."

4125