ابهام روز؛ کی‌روش در دوراهی ایران و قطر

ابهام روز؛ کی‌روش در دوراهی ایران و قطر

پایگاه خبری فوتبالی- بر خلاف ادعای رسانه‌های قطری، فعلا خبری از معرفی کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور نشده است.

به گزارش فوتبالی، از چند روز قبل اخباری در رسانه‌های قطری منتشر شد مبنی بر آنکه فدراسیون فوتبال این کشور از مدتها قبل، مذاکراتی با کارلوس کی‌روش داشته و قرار است او جانشین فلیکس سانچز شود.

این وسط فدراسیون فوتبال هم کی‌روش را کماکان گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی می‌داند، طی روزهای گذشته با سرمربی تیم ملی تماس گرفت اما عدم پاسخگویی کی‌روش، باعث شد که اخباری درباره منتفی شدن بازگشت او به ایران مطرح شود.

در چنین شرایطی، در اطلاعیه دیشب فدراسیون فوتبال قطر، علیرغم اشاره به قطع همکاری با فلیکس سانچز، هیچ صحبتی از کارلوس کی‌روش نشده تا توافق او با قطری‌ها، در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

از دید منتقدان کی‌روش، مطرح شدن نام او به عنوان سرمربی تیم ملی قطر، چیزی جز یک بازی رسانه‌ای از طرف نزدیکان او بوده تا اینگونه فدراسیون فوتبال، بیشتر از قبل برای عقد قرارداد جدید با او ترغیب شود.

البته که گفته می‌شود قطری‌ها عجله‌ای برای رونمایی از سرمربی جدیدشان ندارند و احتمال اینکه کارلوس کی‌روش، بعد از جام خلیج فارس به عنوان سرمربی جدیدی تیم ملی این کشور معرفی شود، وجود دارد.

1984