جدایی مدافع تراکتور در آستانه بازی با استقلال

جدایی مدافع تراکتور در آستانه بازی با استقلال

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع ملی‌پوش تراکتور با اتمام زمان قراردادش از این تیم جدا شد.

به گزارش فوتبالی، حجت حق‌وردی مدافع تیم ملی آذربایجان که ابتدای فصل و با سر و صدای زیادی به جمع تراکتوری‌ها اضافه شد، در آستانه دو بازی مهم با استقلال در لیگ برتر و جام حذفی و با اتمام زمان قرارداد قرضی خود از جمع سرخ‌پوشان جدا شد.

تراکتور ابتدای فصل قصد داشت با حق‌وردی قراردادی ۲ ساله منعقد کند که درنهایت موفق به کسب رضایت باشگاه سومقاییت آذربایجان نشد. اتفاقاتی که موجب شد این مدافع باوجود اضافه شدن به تمرینات تراکتور در اردوی پیش فصل، دوباره به تمرینات تیم باکویی بازگردد و درنهایت توافق باشگاه سومقاییت با تراکتور بر این شد که تی‌تی‌ها قراردادی کوتاه مدت با حق‌وردی امضا کنند و در صورت تمایل پس از اتمام زمان این قرارداد، دوباره با باشگاه آذربایجانی سر میز مذاکره بنشینند.

باتوجه به ممنوعیت بستن قراردادها به مدت نیم‌فصل، قرارداد امضا شده بین طرفین یک ساله و با بند فسخ یک طرفه برای بازیکن در ۳۰ دسامبر می‌باشد و به همین دلیل باشگاه سومقاییت قرارداد بازیکن خود را قبل از اتمام نیم فصل در ایران با تراکتور به پایان رساند.

گفته می‌شود بردیف به تمدید قرارداد این مدافع علاقه‌مند بوده و تراکتور هم چند باری با مدیران سومقاییت در این راستا صحبت کرده ولی با جدایی سرمربی روسی، این مذاکرات توسط تبریزی‌ها پیگیری نشده است.

درنهایت حجت حق‌وردی با اتمام زمان قراردادش امروز صبح تبریز را ترک کرد و گفته می‌شود مقصد بعدی وی سومقاییت نخواهد بود و این باشگاه قصد دارد مدافع خود را به تیم دیگری در کشور آذربایجان بفروشد.

1997