ردپای عمیق مهندس ریکی در گل‌نزدن تراکتور

ردپای عمیق مهندس ریکی در گل‌نزدن تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی - نتایج تراکتور در غیاب ریکاردو آلوز، برخلاف عقیده پاکو خمز اثبات می‌کند که ستاره پرتغالی بازیکنی بی‌جانشین برای تی‌تی‌هاست.

به گزارش فوتبالی، یکی از پرتوجه‌ترین بازیکنان خارجی این فصل لیگ‌برتر بی‌شک ریکاردو آلوز هافبک پرتغالی تراکتوری‌هاست. آلوز که ابتدای فصل با نظر قربان بردیف از غیرت قزاقستان خریداری و با لقب "مهندس" توسط رسانه باشگاه تراکتور معارفه شد، نشان داده شایسته این عنوان بوده است.

باوجود غیبت دوهفته‌ای به دلیل مصدومیت، مهندس ریکی هم‌چنان با ۷ پاس گل در صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ برتر قرار دارد و جالب اینکه بدانید با دوری وی از ترکیب تراکتور، این تیم در دو هفته متوالی برابر مس کرمان و نساجی مازندران نتوانسته دروازه رقبا را باز کند و آخرین گلی که پرشورها از تیم خود دیدند به بازی پیکان برمی‌گردد که با سانتر دقیق بازیکن پرتغالی حاصل شد.

پاکو خمز سرمربی تراکتور که در نشست خبری قبل از بازی برابر مس کرمان در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی مدعی شده بود هیچ بازیکنی برای وی غیرقابل جانشین نیست، به نظر باتوجه به آمار و ارقام تیمش در غیاب ریکی، باید از گفته خود تجدیدنظر کند.

با این حال گفته می‌شود آلوز به بازی با استقلال خواهد رسید و این موضوع قطعا بهترین خبر ممکن برای تی‌تی‌ها و سرمربی اسپانیایی است که دو بازی سخت و تعیین کننده برابر رقیب تهرانی در لیگ برتر و جام حذفی خواهند داشت.

1997