هالند با تعداد گل‌هایی که تا اینجا زده در کدام فصل‌ها آقای گل می‌شد؟

هالند با تعداد گل‌هایی که تا اینجا زده در کدام فصل‌ها آقای گل می‌شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچستر سیتی بدون شک بهترین بازیکن این فصل لیگ برتر انگلیس بوده است چرا که او در حال حاضر با برگزاری 16 بازی از لیگ برتر انگلیس، برای منچستر سیتی 21 گل به ثمر رسانده است.

به گزارش فوتبالی، در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی و اورتون در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا شاگردان پپ گواردیولا نتوانند مقابل شاگردان فرانک لمپارد هر سه امتیاز را به دست بیاورند.

در این بازی ارلینگ هالند در دقیقه 24 تک گل سیتیزن ها را روی پاس ریاض محرز به ثمر رساند. هالند با این گلی که زد، به تعداد 21 گل در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس رسید.

در فصل های 1997/98، 1998/99، 2006/07، 2008/09 و 2010/11، آقای گل لیگ برتر انگلیس با به ثمر رساندن 21 گل توانسته است به این مهم دست پیدا کند و آقای گل شود. اکنون ارلینگ هالند تنها در 16 بازی که منچستر سیتی در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس انجام داده، توانسته است این تعداد گل را به ثمر برساند و این قضیه به خوبی نشان دهنده درخشش فوق العاده ستاره نروژی است.

1470