رقابت بارسلونا با دو باشگاه دیگر بر سر بازیکن چلسی

رقابت بارسلونا با دو باشگاه دیگر بر سر بازیکن چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا برای جذب جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی باید با نیوکاسل یونایتد و همچنین ناپولی رقابت کند.

به گزارش فوتبالی، جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی که در حال حاضر 31 سال دارد، قراردادش با چلسی در پایان این فصل به اتمام می رسد و بدین ترتیب تبدیل به یک بازیکن آزاد می شود. این قضیه موجب می شود که بارسلونا برای جذب او خود را آماده کند چرا که بارسلونا یک بازیکن را برای جانشینی سرخیو بوسکتس نیاز خواهد داشت.

به گفته روزنامه اسپورت، در حالی که ژاوی مشتاق است بوسکتس را برای ماندن در بارسلونا به مدت یک فصل دیگر متقاعد کند، هیچ چیز قطعی در مورد آینده او وجود ندارد و گزینه خروج بوسکتس از بارسلونا همچنان روی میز است. در چنین سناریویی، بارسا نیاز به یک جایگزین برای او دارد و جورجینیو یک گزینه مناسب است.

جورجینیو از سال 2018 در چلسی حضور دارد و در آستانه اتمام پنجمین فصل حضورش در این باشگاه است. مذاکرات بر سر یک قرارداد جدید در حال انجام است زیرا ایجنت او ژائو سانتوس اخیرا تایید کرده است که آنها پیشنهاد جدیدی از آبی ها دریافت کرده اند.

در هر صورت باید دید که این هافبک ایتالیایی می خواهد باز هم در چلسی بماند یا این که گزینه هایی مثل بارسلونا را بررسی خواهد کرد. نیوکاسل یونایتد و ناپولی هم دو مشتری دیگر او هستند.

1470