واکنش ستاره آرسنال به صدرنشینی مقتدرانه در لیگ برتر انگلیس

واکنش ستاره آرسنال به صدرنشینی مقتدرانه در لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته هجدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال موفق شد در ورزشگاه امریکن اکسپرس کامیونیتی که ورزشگاه خانگی تیم برایتون است، این تیم را شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به این که منچستر سیتی بازی خود در این هفته را مقابل اورتون نبرد و به تساوی یک بر یک بسنده کرد، اکنون آرسنال با اقتدار صدرنشین لیگ برتر انگلیس شده است. آرسنالی ها تاکنون 43 امتیاز به دست آورده اند. این در حالی است که منچستر سیتی با 36 امتیاز دوم است.

مارتین اودگارد در بازی آرسنال مقابل برایتون ستاره میدان بود. او یک گل زد و یک پاس گل داد. اودگارد پس از بازی گفت:" گل خیلی خوبی زدم! من بابت کمک کردن به تیم با گل‌ها و پاس گل‌هایم خوشحالم."

این ستاره نروژی درباره شرایط جدول لیگ برتر انگلیس گفت:" راستش را بخواهید، تمرکز ما روی خودمان است. ما به سایر تیم‌ها اهمیت نمی‌دهیم. همه چیزی که امروز می‌خواستیم سه امتیاز بود و به آن دست یافتیم. شاید لازم است بهتر بازی را کنترل کنیم چون چند باری به حریف اجازه دادیم به دروازه ما برسد ولی آن‌ها تیم خوبی هستند و در کار با توپ خوب عمل می‌کنند."

1470