افزایش اختلاف آرسنال با منچسترسیتی در آخرین روز سال 2022

افزایش اختلاف آرسنال با منچسترسیتی در آخرین روز سال 2022

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال موفق شد در یک دیدار خارج از خانه با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد و فاصله‌اش را با منچسترسیتی به 7 امتیاز افزایش دهد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس و در آخرین دیدار در سال 2022، تیم‌های برایتون و آرسنال از ساعت 21 به وقت تهران در استادیوم آمکس مقابل هم صف آرایی کردند. پیش از آغاز این دیدار، توپچی‌های لندن با 40 امتیاز در صدر جدول و برایتون 24 امتیاز در جایگاه هشتم قرار داشتند. همچنین دقایقی قبل از شروع این دیدار، منچسترسیتی در خانه خود مقابل اورتون به تساوی یک بر یک رضایت داد تا میکل آرتتا و شاگردانش فرصت بسیار خوبی برای افزایش اختلاف داشته باشند. 

در نیمه اول توپچی‌ها بازی را بسیار طوفانی آغاز کردند و در دقیقه 2 بوکایو ساکا با یک ضربه پای چپ دروازه میزبان را گشود. بازی از دقیقه 20 به بعد افت کرد تا اینکه در دقیقه 39 مارتین اودگارد اختلاف را به دو گل افزایش داد. 

در نیمه دوم باز هم آرسنال شروع بسیار خوبی داشت و این بار انکتیا روی اشتباه سانچز، گلر برایتون، گل سوم را زد. در دقیقه 65 میتوما وینگر برایتون یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما این گل خیلی سریع در دقیقه 70 توسط مارتینلی جواب داده شد. این پایان کار نبود و در دقیقه 77، فرگوسن گلزنی کرد تا بازی هیجان بسیار بیشتری داشته باشد. در دقیقه 90، دوباره میتوما گلزنی کرد تا همه چیز برای آرتتا پیچیده شود، اما VAR به داد آرسنال رسید تا توپچی‌ها با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسند. 

4416