واکنش رسمی فدراسیون فوتبال قطر به جدایی سانچز؛ خبری از استخدام کی‌روش نیست!

واکنش رسمی فدراسیون فوتبال قطر به جدایی سانچز؛ خبری از استخدام کی‌روش نیست!

پایگاه خبری فوتبالی - سایت فدراسیون فوتبال قطر رسماً اعلام کرد امشب قرارداد فلیکس سانچس به پایان می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال قطر به صورت رسمی به جدایی سانچس، مربی اسپانیایی از تیم ملی قطر و استخدام سرمربی جدید واکنش نشان داد.

سایت فدراسیون فوتبال قطر در این باره می‌نویسد: قرارداد فدراسیون فوتبال قطر با سانچس ۳۱ دسامبر به پایان می‌رسد و دو طرف به صورت مشترک به این نتیجه رسیدند که این بهترین زمان برای شروع یک دوره جدید و عدم تمدید قرارداد داست.  

شیخ حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی، رئیس فدراسیون فوتبال قطر در این باره گفت: «سانچس نه تنها مربی بلکه یک دوست خوب برای ما بود و اکنون جز خانواده ما محسوب می‌شود. ما همیشه قدردان موفقیت‌هایی که در گذشته با تلاش‌های این مربی به دست آمد، خواهیم بود. او نزد ما و در قطر جایگاه ویژه ای خواهد داشت و امیدواریم همیشه قطر را خانه خود بداند.»

سانچس هم بعد از ۵ و نیم سال همکاری با فدراسیون فوتبال قطر و ابراز تمایل برای دنبال کردن فرصت‌های جدید گفت: «من فقط می توانم از رئیس فدراسیون فوتبال قطر و رهبران این کشور به خاطر حمایتی که از ما در سال‌های اخیر داشتند، تشکر کنم. قطر و مردمش همیشه در قلب من خواهند بود. اکنون زمان آن است که به دیگران اجازه بدهیم این مسئولیت را برعهده بگیرد و تیم و من چالش های جدید را کشف و تجربه کنیم.»

بعد از این اتفاق اعلام شد که کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در سه دوره جام جهانی گذشته هدایت تیم ملی قطر را برعهده خواهد گرفت. این خبر بارها و بارها در روزهای اخیر در رسانه‌های متعدد قطر منتشر شده است.

سایت فدراسیون فوتبال در واکنش به این خبر می‌نویسد: سرمربی تیم ملی قطر برای هدایت این تیم در جام ملت ها در فرصت بعدی مشخص خواهد شد. به واقع فدراسیون فوتبال قطر در این برهه از زمان حاضر نشد، در مورد مذاکره با کارلوس کی‌روش حرفی بزند تا مشخص شود که گمانه زنی ها برای استخدام کی روش توسط فدراسیون فوتبال قطر، چندان هم درست نبوده است.

6963