واکنش گواردیولا به از دست دادن 2 امتیاز در بازی خانگی

واکنش گواردیولا به از دست دادن 2 امتیاز در بازی خانگی

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر سیتی در هفته هجدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی خود یعنی ورزشگاه اتحاد مقابل اورتون به تساوی یک بر یک رسید و بدین ترتیب دو امتیاز مهم را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، شاگردان پپ گواردیولا در این فصل در جایگاه دوم هستند و در تلاش هستند تا بتوانند خود را به آرسنال برسانند و اکنون با مساوی مقابل اورتون، فاصله آن ها با صدر جدول بیش از پیش شده است.

پپ گواریولا پس از تساوی مقابل اورتون گفت:" اورتون با ۸ بازیکن دفاع می کرد و در این شرایط، باید از موقعیت‌هایتان نهایت استفاده را ببرید و در لحظه مناسب به سمت دروازه حریف حرکت کنید، ما با وجود تساوی وظایمان را به خوبی اجرا کردیم و اجازه گردش توپ را به آن‌‌ها ندادیم. آنها یک گل فوق العاده زدند و به آن‌ها تبریک می گویم، در مجموع امروز خیلی خوب بودیم."

سرمربی اسپانیایی سیتیزن ها در ادامه افزود:" بازی فوق‌العاده‌ای بود. ما در سه بازی اخیر واقعاً خوب بازی کردیم و این باعث می‌شود نسبت به آینده خوشبین باشم. از دست دادن امتیاز در خانه همیشه سخت است، اما برای من خوب بازی کردن در اولویت است، کاری که امروز به خوبی آن را انجام دادیم."

1471