انتقاد تند ستاره رئال مادرید از سکوت لالیگا در مقابل توهین‌ها

انتقاد تند ستاره رئال مادرید از سکوت لالیگا در مقابل توهین‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جمعه ستاره برزیلی رئال مادرید از حجم بالای توهین و فحاشی در استادیوم های لالیگا به خودش عصبانی است.

به گزارش فوتبالی، در زمانی که وینیسیوس در بازی جمعه شب میان رئال مادرید و وایادولید از زمین خارج می شد، برخی هواداران تیم میزبان اشیایی را به سمتش پرتاب کردند و از سویی توهین های نژادپرستانه ای به او شد و برخی شعارهایی نظیر "میمون آشغال" را به او دادند.

وینیسیوس جونیور که در این فصل بارها با توهین های نژادپرستانه در لالیگا مواجه شده، در توییتی نوشت:"نژادپرست ها همچنان به ورزشگاه ها می روند و بهترین تیم دنیا را از نزدیک تماشا می کنند و لالیگا هیچ کاری نمی کند. سرم را رو به بالا می گیرم و از پیروزی های خودم و رئال مادرید جشن می گیرم. در نهایت گویی من مقصر هستم."

خاویر تباس رییس لالیگا البته کمی بعد در جواب وینیسیوس در توییتر نوشت:" لالیگا سالهاست که با نژادپرستی مبارزه می کند. وینیسیوس خیلی بی انصافی می کند و درست نیست که بگویند که لالیگا هیچ کاری علیه نژادپرستی انجام نمی دهد. بهتر است که اطلاعات بهتری در این زمینه داشته باشد. در خدمت تو هستیم تا "همه با هم" اقدام کنیم. همه در یک جهت حرکت می کنیم."

4125