گزینه ایتالیایی برای هافبک سابق رئال مادرید

گزینه ایتالیایی برای هافبک سابق رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ایسکو هافبک سابق رئال مادرید پس از دورانی کوتاه در سویا، قراردادش را با تیم آندلوسی فسخ کرد و حالا باید مقصد جدیدش را مشخص کند.

به گزارش فوتبالی، بازیکن 31 ساله حالا باید مقصد آینده خود را مشخص کند و لیگ ایتالیا می تواند گزینه ای احتمالی برای او باشد. یوونتوس سالهاست که شرایط ایسکو را دنبال می کند و فیورنتینا نیز در تابستان جویای شرایطش بود و حالا در زمستان نیز ممکن است به سراغش برود.

حالا الفردو پدولا خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که باشگاه سالرنیتانا جدیدترین تیم ایتالیایی است که با ایسکو تماس گرفته است. در حقیقت این تیم که فصل گذشته توانست در لیگ ایتالیا بماند، در نظر دارد که ترکیبش را برای ادامه فصل تقویت کند. انها تجربه جذب ریبری را داشته اند و در تابستان گذشته نیز با کاوانی مذاکرا کرده اند و اخیرا هم خرید اوچوا دروازه بان مکزیکی را نهایی کرده اند. دنیله لروولینو مالک باشگاه سالرنیتانا در نظر دارد که ایسکو را به ترکیب تیمش تقویت کند.  آنها در حال حاضر در رتبه دوازدهم جدول لیگ ایتالیا قرار دارند و ده امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارند و در ادامه فصل نیز تمرکز خود را روی این خواهند گذاشت تا حداقل یک سال دیگر در سری آ بمانند.

4125