توقف بارسلونا در دربی جنجالی کاتالونیا

توقف بارسلونا در دربی جنجالی کاتالونیا

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته پانزدهم از رقابت های لالیگا، بارسلونا و اسپانیول در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسلونا موفق شد هر سه امتیاز را بگیرد و به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا اولین بازی خود را پس از رقابت های جام جهانی 2022 قطر برگزار کرد و در این بازی نتوانست به پیروزی برسد. در این بازی که قضاوت آن را ماتئو لاهوز بر عهده داشت، باز هم شاهد جنجال های زیادی بودیم و تعداد زیادی کارت زرد داده شد. ماتئو لاهوز در دقیقه 78 جوردی آلبا را از زمین مسابقه اخراج کرد و در دقیقه 80 نیز سوزا را با کارت قرمز جریمه کرد و بدین ترتیب هر دو تیم را ده نفره کرد.

گل بارسلونا در این بازی در دقیقه 7 توسط مارکوس آلونسو به ثمر رسید و آبی و اناری ها امیدوار بودند که بتوانند در این بازی به راحتی پیروز شوند و شرایط برای آن ها دشوار نشود اما اوضاع به شکل دیگری پیش رفت.

گل تساوی اسپانیول را در این بازی خوسلو در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. خوسلو که همیشه مقابل رئال مادرید گلزنی می کرد، این بار به بارسلونا هم گل زد و کاری کرد که بازی به تساوی کشیده شود و بدین ترتیب اکنون بارسلونا و رئال مادرید هم امتیاز شده اند و رقابت های لالیگا در هفته های بعدی به اوج جذابیت می رسد.

1471