نتیجه نظرسنجی بزرگ فوتبالی: 81 درصد کاربران با ماندن کی‌روش مخالفت کردند

نتیجه نظرسنجی بزرگ فوتبالی: 81 درصد کاربران با ماندن کی‌روش مخالفت کردند

پایگاه خبری فوتبالی- نتیجه نظرسنجی فوتبالی از کاربرانش درباره سرمربی تیم ملی مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، کارلوس کی‌روش با این هدف به ایران برگشت که تیم ملی نمایش آبرومندانه‌ای در جام جهانی داشته باشد و در صورت امکان به انگلیس و آمریکا نبازد اما تیم ملی نه تنها جام جهانی را با شکست سنگین به انگلیس شروع کرد بلکه به آمریکا هم باخت تا از این تورنمنت حذف شود.

پایگاه خبری فوتبالی در یک نظرسنجی این سوال را از کاربرانش اپلیکیشن، سایت و کانال تلگرامی فوتبالی پرسید  و نظرسنجی را یک هفته باز نگاه داشت. 

سوال این بود که در شرایط فعلی فوتبال ایران و با توجه به کارنامه و گذشته  و رزومه کی‌روش در فوتبال ملی و باشگاهی در کشورهای مختلف، آیا با تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرمربی تا پایان جام ملتهای آسیای 2023 قطر موافق هستید یا نه.

تا دیشب که امکان شرکت در این نظرسنجی وجود داشت، به طور دقیق، 194477 نفر در سایت، اپلیکیشن و کانال تلگرامی درباره مربی پرتغالی نظر دادند.

بر این اساس، 81 درصد پاسخ‌دهندگان مخالف ادامه همکاری با کارلوس کی‌روش هستند و فقط 19 درصد، از ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با این مربی پرتغالی حمایت کرده‌اند. در کانال تلگرام فوتبالی هم، 2613 نفر در این نظرسنجی شرکت کردند که 79 درصد، به ادامه همکاری فدراسیون با کی‌روش رای منفی دادند و فقط 21 درصد موافق ادامه حضور او هستند که با نظرسنجی سایت و اپلیکیشن، تجمیع شد که در نهایت 157474 نفر با ماندن کی‌روش مخالفت کردند و 37003 نفر با ماندن او موافق بودند. 

1984