چلسی آماده جذب ستاره آرژانتین در جام جهانی

چلسی آماده جذب ستاره آرژانتین در جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - انزو فرناندز بدون شک یکی از ستاره های اصلی تیم ملی آرژانتین در رقابت های جام جهانی 2022 قطر بود و نقش بسیار پر رنگی در قهرمانی یاران لیونل مسی در این تورنمنت داشت.

به گزارش فوتبالی، با پایان یافتن رقابت های جام جهانی 2022 قطر، اکنون مشتری های ویژه ای برای انزو فرناندز پیدا شده است و این ستاره آرژانتینی که در حال حاضر در بنفیکا توپ می زند، می تواند در ماه ژانویه که پنجره نقل و انتقالات زمستانی است، راهی یک تیم بزرگ شود.

از رئال مادرید و لیورپول به عنوان مشتری های انزو فرناندز یاد می شود اما اکنون به گفته the Metro، چلسی مذاکرات خود را با باشگاه پرتغالی بر سر جذب انزو فرناندز آغاز کرده است. رقم فسخ قرارداد این ستاره آرژانتینی با باشگاه بنفیکا 106 میلیون پوند است و آبی پوشان لندنی اعلام آمادگی کرده اند که این رقم را می خواهند پرداخت کنند. البته باشگاه بنفیکا می خواهد انزو را تا پایان فصل 2023/24 یعنی پایان فصل بعد نگه دارد اما ممکن است پیشنهاد های چلسی شرایط را تغییر دهد.

انزو فرناندز در حال حاضر 21 سال دارد و یک بازیکن آینده دار در دنیای فوتبال به حساب می آید و به همین دلیل تیم های بزرگ نمی خواهند به راحتی قید او را بزنند.

1471