عکس؛ بزرگ‌ترین افتخارات رونالدو در فوتبال اروپا

عکس؛ بزرگ‌ترین افتخارات رونالدو در فوتبال اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو به طور رسمی به النصر عربستان پیوست و بدین ترتیب دوران حضور او در فوتبال اروپا به پایان رسید و اکنون ستاره پرتغالی کار خود را در فوتبال آسیا و باشگاه عربستانی ادامه خواهد داد و باید دید که شرایط برای او در تیم جدیدش به چه شکل پیش خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغالی تصمیم گرفت که در 37 سالگی به دوران حضورش در فوتبال اروپا خاتمه دهد. کریستیانو رونالدو در فوتبال اروپا به بزرگترین دستاورد ها رسیده است. رونالدو در منچستر یونایتد، رئال مادرید و یوونتوس که سه تا از بزرگترین باشگاه های اروپایی هستند بازی کرده است. ستاره پرتغالی در منچستر یونایتد یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و در رئال مادرید 4 بار آن را فتح کرد.

رونالدو همچنین در تیم ملی پرتغال موفق شد در رقابت های یورو 2016 به قهرمانی برسد. در واقع کریستیانو رونالدو مهم ترین تورنمنت ملی در سطح قاره اروپا را که همان رقابت های یورو است را نیز فتح کرده است.

جدا از افتخارات فردی و تیمی مختلف، لیگ قهرمانان اروپا بالاترین تورنمنت باشگاهی در سطح قاره اروپا است و رقابت های یورو یا همان جام ملت های اروپا هم مهم ترین تورنمنت ملی در سطح قاره اروپا است که رونالدو هر دو را فتح کرده است.

1471