چه کسی از طرف رونالدو با باشگاه النصر عربستان مذاکره کرده بود؟

چه کسی از طرف رونالدو با باشگاه النصر عربستان مذاکره کرده بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - روابط کریستیانو رونالدو با ایجنتش یعنی ژرژ مندس مدتی است که شکراب شده است و به نظر می رسد که او نقشی در انتقال کریستیانو رونالدو به النصر عربستان نداشته است.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که کریستیانو رونالدو به خاطر این که ژرژ مندس نتوانست در تابستان گذشته شرایط خروج رونالدو از منچستر یونایتد و پیوستنش به یک باشگاه اروپایی دیگر را فراهم کند، از دست او ناراحت شده بود و بدین ترتیب ارتباط این دو نفر از همان زمان با هم سرد شد. در مدت اخیر که رونالدو از منچستر یونایتد جدا شد هم مندس نتوانست خواسته های رونالدو را برآورده کند و یک تیم سطح اول اروپایی برای او پیدا کند و از همین جا دیگر رونالدو برای مذاکره با باشگاه النصر به مندس اعتماد نکرد.

به گفته روزنامه مارکا، " ریکی رگوفه " شخصی بوده که از طرف کریستیانو رونالدو با باشگاه النصر عربستان مذاکره کرده است و بر سر جزئیات به توافق رسیده اند. ریکی رگوفه قبلا مدیر بازاریابی کمپانی نایکی بوده است و نقش پررنگی در ارتباط نزدیک رونالدو با این کمپانی داشته است. کمپانی نایکی اسپانسر اصلی کریستیانو رونالدو است. رگوفه رابطه بسیار نزدیکی با رونالدو دارد و در مراسم های مختلف و حتی در تعطیلات کنار رونالدو دیده شده است.

به نظر می رسد که رگوفه جای ژرژ مندس 56 ساله را که از سال 2003 ایجنت رونالدو بود، گرفته است.

1471