نساجی دو - تراکتور صفر/ بغض نساجی روی تراکتور ترکید/ مطهری مچ خمز را خواباند

نساجی دو - تراکتور صفر/ بغض نساجی روی تراکتور ترکید/ مطهری مچ خمز را خواباند

پایگاه خبری فوتبالی- در چارچوب رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر نساجی و تراکتور به مصاف هم رفتند که نساجی موفق شد با دو گل از سد تراکتور عبور کند.(مشاهده خلاصه بازی)

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، حامد شیری، سیدعلیرضا ابراهیمی، علی شجاعی، سیداحمد موسوی، اکبر صادقی، مهرداد عبدی، ایوب کلانتری، صابر حردانی، رضا جعفری و کریم اسلامی


ترکیب تیم تراکتور:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی کیانی، صفا هادی، گوستاوو، محمد قنبری، محمدرضا عباسی و محمد عباس‌زاده

اخطارها:
مهرداد عبدی (58) نساجی
مهدی کیانی (65) محمد عباس زاده (71) تراکتور

شرح گل ها:
نساجی یک – تراکتور صفر (دقیقه 32: رضا جعفری): پس از چند پاس تک ضرب بین بازیکنان نساجی، ایوب کلانتری پشت محوطه جریمه با یک پاس کوتاه، رضا جعفری را صاحب توپ کرد و این بازیکن پس از یک کنترل، بلافاصله ضربه اش را روانه دروازه کرد که شوت این بازیکن با برخورد به زمین، وارد دروازه اخباری شد تا نساجی به گل نخست بازی دست پیدا کند. 

نساجی دو – تراکتور صفر (دقیقه 35: علیرضا ابراهیمی): یک ضربه کاشته نزدیک به پرچم کرنر برای نساجی به دست آمد. ارسال ایوب کلانتری به روی دروازه، با اشتباه بزرگ محمدرضا اخباری همراه شد و توپ به علیرضا ابراهیمی برخورد کرد و وارد دروازه شد تا نساجی اختلاف را افزایش دهد.

دقایق حساس:
دقیقه 7: یک ارسال به نقطه کور مدافعین نساجی نصیب گوستاوو شد که ضربه سر این بازیکن را علیرضا حقیقی مهار کرد.
دقیقه 17: ارسال کرنر دیدنی گوستاوو در تیر اول به هادی محمدی رسید که ضربه سر این مدافع پیش تاخته به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.
دقیقه 21: روی یک پاس در عمق، رضا جعفری با یک ضربه سر، توپ را در اختیار کریم اسلامی قرار داد که صفا هادی با یک تکل دیدنی و به موقع، مانع از تک به تک شدن مهاجم نساجی با دروازه تیمش شد.
دقیقه 45+2: حرکت خوب صابر حردانی از سمت راست و ارسال این بازیکن می توانست کریم اسلامی را در برابر دروازه خالی قرار دهد که پاس حردانی بد بود و اخباری آن را قطع کرد کرد.
دقیقه 68: شوت راه دور محمد قنبری از پشت محوطه جریمه را علیرضا حقیقی با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد.
دقیقه 73: نساجی می توانست به گل سوم دست پیدا کند. ارسال خوب کریم اسلامی را قنبری در دهانه دروازه دفع کرد و دروازه تیمش را نجات داد.  

به روزرسانی می شود...

2636