واکنش صفحه رسمی تیم ملی پرتغال به پیوستن رونالدو به النصر

واکنش صفحه رسمی تیم ملی پرتغال به پیوستن رونالدو به النصر

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در سن 37 سالگی تصمیم گرفت به باشگاه النصر عربستان بپیوندد و بدین ترتیب دوران حرفه ای خود را در این باشگاه ادامه دهد و باید دید که شرایط برای ستاره پرتغالی در لیگ عربستان و فوتبال آسیا به طور کامل به چه شکل ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در رقابت های جام جهانی 2022 قطر به همراه تیم ملی پرتغال توفیقی نداشت و آن ها در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم ملی مراکش شکست خوردند و از دور بازی ها کنار رفتند. البته کریستیانو رونالدو هنوز از تیم ملی پرتغال خداحافظی نکرده است و به نظر می رسد که همچنان می خواهد به حضورش در تیم ملی کشورش ادامه دهد. فرناندو سانتوس که رونالدو را در دو بازی آخر پرتغال در جام جهانی نیمکت نشین کرد، از سمتش برکنار شد و اکنون به نظر می رسد که ژوزه مورینیو به نیمکت پرتغال نزدیک باشد.

صفحه رسمی تیم ملی پرتغال در شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار یک طرح از کریستیانو رونالدو با پس زمینه لوگوی باشگاه النصر عربستان، درباره پیوستن ستاره پرتغالی به این باشگاه نوشت:" یک ماجراجویی جدید برای بهترین بازیکن تاریخ. در آن موفق باشی فرمانده."

1471