سرمربی رونالدو در النصر عربستان چه کسی است؟

سرمربی رونالدو در النصر عربستان چه کسی است؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو به طور رسمی به النصر عربستان پیوست تا به این ترتیب دوران حرفه ای خود را در جمع شاگردان رودی گارسیا ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، رودی گارسیا از تابستان گذشته هدایت تیم النصر عربستان را بر عهده گرفته است. اگر بخواهیم به سوابق او مراجعه کنیم می بینیم که او در فوتبال اروپا سابقه هدایت تیم هایی مثل لیل فرانسه، آ اس رم، مارسی و لیون را در کارنامه خود دارد.

رودی گارسیا اهل کشور فرانسه است و در دوران بازی خود در پست هافبک بازی می کرد. این سرمربی 58 ساله از وقتی که در تابستان گذشته به باشگاه النصر عربستان پیوسته است، تا اینجای کار درصد پیروزی 72.73 را در کارنامه خود ثبت کرده است که این عدد بیشترین درصد پیروزی در کل دوران حرفه ای او است.

رودی گارسیا سابقه حذف کردن کریستیانو رونالدو از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را دارد. یوونتوس در فصل 2019/20 در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل المپیک لیون قرار گرفت و حذف شد. در آن زمان رونالدو در تیم یوونتوس توپ می زد و رودی گارسیا هم سرمربی تیم لیون بود. اکنون رونالدو شاگرد رودی گارسیا شده است و باید دید که اوضاع میان آن ها به چه شکل پیش می رود.

1470