لواندوفسکی به دربی کاتالونیا رسید؛ محرومیتش تعلیق شد

لواندوفسکی به دربی کاتالونیا رسید؛ محرومیتش تعلیق شد

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که رابرت لواندوفسکی، پیش از شروع رقابت های جام جهانی 2022 قطر دچار محرومیت در رقابت های لالیگا شده بود، اکنون این محرومیت او به حالت تعلیق در آمده است.

به گزارش فوتبالی، رابرت لواندوفسکی در بازی بارسلونا مقابل اوساسونا پیش از شروع رقابت های جام جهانی، 2 کارت زرد دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد. لواندوفسکی هنگام دریافت کارت زرد دوم در آن بازی، حرکاتی خطاب به داور انجام داد که آن حرکات موجب شد تا لواندوفسکی علاوه بر محرومیت به خاطر اخراج، با محرومیت بیشتری روبرو شود و در نهایت 3 جلسه محرومیت برای او لحاظ شود.

اکنون دادگاه حل اختلاف در فوتبال اسپانیا، حدود 24 ساعت مانده به برگزاری بازی بارسلونا مقابل اسپانیول در دربی کاتالونیا، محرومیت رابرت لواندوفسکی را به حالت تعلیق در آورده است و بدین ترتیب لواندوفسکی می تواند مقابل اسپانیول بازی کند. باید دید که تصمیم جدید پیرامون محرومیت لواندوفسکی چیست و او در نهایت چند جلسه محروم خواهد شد و این محرومیت چه زمانی اعمال خواهد شد.

لواندوفسکی در حال حاضر با 13 گلِ زده آقای گل این فصل لالیگا به حساب می آید و عملکرد خوبی در لیگ فوتبال اسپانیا در اولین فصل حضورش در این لیگ داشته است.

1470