کاپیتان بارسلونا گزینه جدید باشگاه عربستانی

کاپیتان بارسلونا گزینه جدید باشگاه عربستانی

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که سرخیو بوسکتس، کاپیتان حال حاضر بارسلونا تبدیل به گزینه جدید باشگاه النصر عربستان برای نقل و انتقالات زمستانی ماه ژانویه شده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه النصر که این روز ها نامش پیرامون کریستیانو رونالدو مطرح می شود، اکنون تصمیم گرفته که به سراغ کاپیتان بارسلونا نیز برود و به دنبال جذب این هافبک دفاعی در ماه ژانویه باشد.

به گفته موندو دپورتیوو، سران باشگاه النصر عربستان دوست دارند که علاوه بر کریستیانو رونالدو، در ماه ژانویه سرخیو بوسکتس را هم به خدمت بگیرند و آن ها معتقدند که به خدمت گرفتن بوسکتس در زمستان امری شدنی است چرا که قرارداد بوسکتس در تابستان آینده با بارسلونا به پایان می رسد و هنوز خبری از تمدید قرارداد او با آبی و اناری ها نبوده است.

پیش‌تر گفته شده بود که ژاوی هرناندز با سرخیو بوسکتس صحبت کرده است و او را متقاعد کرده که حداقل تا پایان این فصل در بارسلونا بماند و جایی نرود. اما ممکن است اوضاع به شکل دیگری پیش برود. از اینتر میامی در لیگ آمریکا هم به عنوان یکی دیگر از گزینه های احتمالی سرخیو بوسکتس نام برده می شود و در نهایت باید دید که چه اتفاقاتی برای کاپیتان 34 ساله آبی و اناری ها رخ خواهد داد.

1471