عکس؛ وقتی رونالدو مقابل دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین دبل کرد

عکس؛ وقتی رونالدو مقابل دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین دبل کرد

پایگاه خبری فوتبالی - امیلیانو مارتینز، دروازه بان تیم ملی آرژانتین در این روز ها در دنیای فوتبال تبدیل به یک چهره جنجالی و خبر ساز شده است.

به گزارش فوتبالی، رفتار هایی که امیلیانو مارتینز در فینال جام جهانی و همچنین در جشن قهرمانی آرژانتین داشت، واکنش های متفاوتی را رقم زد. 

امیلیانو مارتینز دروازه بانی است که تا چند سال پیش کمتر کسی او را می شناخت و شاید خودش هم فکرش را نمی کرد که بتواند به این سرعت در تیم ملی آرژانتین جا بیفتد و مهم ترین تورنمنت های ملی را مثل کوپا آمه ریکا و جام جهانی را فتح کند.

در فصل 2017/18، در دور برگشت رقابت های لالیگا، رئال مادرید و ختافه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که در نهایت آن بازی را رئال مادرید با نتیجه سه بر یک به سود خود به پایان رساند.

در آن بازی رونالدو دو گل به ثمر رساند و دبل کرد. دروازه بان تیم ختافه در آن بازی امیلیانو مارتینز بود. در واقع در فصل 2017/18، امیلیانو مارتینز به طور قرضی از آرسنال راهی ختافه شده بود.

در آن روز ها امیلیانو مارتینز هنوز شهرت حال حاضر را نداشت و وقتی که رونالدو دو گل به او زد، کسی به چشم یک دروازه بان ویژه به او نگاه نمی کرد اما اکنون او قهرمان جهان است.

1470