یک غایب در لیست رئال مادرید مقابل وایادولید

یک غایب در لیست رئال مادرید مقابل وایادولید

پایگاه خبری فوتبالی - لیست رئال مادرید برای بازی مقابل وایادولید در ادامه لالیگا اعلام شد. این بازی جمعه شب در ورزشگاه وایادولید برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، ماریانو دیاز به علت مصدومیت تنها غایب رئال مادرید است در حالی که مودریچ، شوامنی و کاماوینگا که روز پنجشنبه تنها جلسه تمرینی خود را داشتند، در لیست قرار گرفتند و کارلو می خواهد از این بازیکنان هم استفاده کند. در حقیقت این سه نفر به علت حضور در فینال و رده بندی جام جهانی با تاخیر به تمرینات اضافه شدند و احتمالا از روی نیمکت مقابل وایادولید کار را آغاز می کنند تا فشار بدنی زیادی را متحمل نشوند. کارلو احتمالا از کورتوا درون دروازه استفاده می کند و کارواخال، آلابا، رودیگر، مندی می توانند در خط دفاعی قرار بگیرند. مودریچ، والورده و سبایوس می توانند در خط هافبک قرار بگیرند و هازارد، بنزما و اسنسیو در خط حمله. بقیه بازیکنان با توجه به این که به خاطر حضور در جام جهانی دیرتر به تمرینات اضافه شده اند احتمالا روی نیمکت می نشینند.

لیست رئال مادرید بدین شرح است: کورتوا، لونین، لوئیز لوپز، کارواخال، میلیتائو، آلابا، وایخو، ناچو، اودریوزولا، لوکاس ، رودیگر، مندی، کروس، مودریچ، کاماوینگا، والورده، شوامنی، سبایوس، هازارد، بنزما، اسنسیو، وینیسیوس و رودریگو گوئس.

4125