برای رسیدن به آرسنال تا آخرین نفس می‌جنگیم

برای رسیدن به آرسنال تا آخرین نفس می‌جنگیم

پایگاه خبری فوتبالی - ریاض محرز، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید این تیم برای بازگشت به صدر جدول رده‌بندی تلاش خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی امشب در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف لیدز یونایتد خواهد رفت. آن‌ها هفته گذشته موفق شدند در اولین دیدارشان پس از پایان وقفه جام جهانی 2022 قطر برابر لیورپول به پیروزی برسند و راهی مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه شوند و حالا امیدوار هستند که با پیروزی برابر لیدز بتوانند فاصله‌شان با آرسنال در صدر جدول را حفظ کنند. 

محرز در گفتگو با سایت رسمی باشگاه سیتی درباره این بازی اظهار داشت: "ما باید با تمام وجود بجنگیم. در حال حاضر در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر نیستیم و این جای است که به دنبال آن هستیم و می‌خواهیم آنجا باشیم. ما بازی به بازی پیش خواهیم رفت اما هدف ما فتح یک جام قهرمانی دیگر است."

این بازیکن با اشاره به رقابت نزدیک در لیگ برتر انگلیس گفت: "تیم‌های قدرتمند بسیاری در انگلیس هستند که همچنان شانس قهرمانی دارند، بنابراین تمرکز ما فقط روی آرسنال نیست. هرچند آنها تا به حال خیلی خوب کار کرده‌اند. ما باید به محض این که لیگ دوباره شروع می‌شود کاملا برای این رقابت آماده باشیم."

منچسترسیتی در حال حاضر با یک بازی کمتر از آرسنال و 32 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد. آرسنال با یک بازی بیشتر و 40 امتیاز صدرنشین است و نیوکسل نیز با دو بازی بیشتر از سیتی و 33 امتیاز در جایگاه دوم ایستاده است.

4416