کنایه ستاره آلمانی به سرمربی سابق چلسی

کنایه ستاره آلمانی به سرمربی سابق چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - کای هاورتز ستاره آلمانی چلسی می گوید که در حال حاضر با آزادی بیشتری در زمین بازی می کند و این موضوع را مدیون گراهام پاتر سرمربی جدید این باشگاه است. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب تیم های چلسی و بورنموث از هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس در استادیوم استمفورد بریج مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت آبی‌های لندن موفق شدند با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسند تا بعد از سه شکست متوالی، سه امتیاز را مال خود کنند و کمی از فشار کاسته شود. در این بازی کاوی هاورتز در مرکز خط حمله چلسی بازی کرد و توانست با گل و پاس گلی که داد، تاثیر بسزایی روی پیروزی تیمش داشته باشد. 

به نقل از سایت گل، او بعد از بازی از گراهام پاتر به خاطر نقشی که به او داده تشکر کرد و گفت: "پاتر به من آزادی زیادی در زمین داد تا بتوانم هرکاری که دوست دارم و راحت هستم در زمین انجام دهم. من دوست دارم آزاد باشم و در محوطه جریمه حضور داشته باشم. پاتر به من اعتماد به نفس بسیار زیادی می دهد."

گراهام پاتر در اوایل ماه سپتامبر به جای توماس توخل سرمربی چلسی شد و از آن موقع، آبی‌های لندن در 14 بازی توانستند 7 برد به دست بیاورند و حالا با پیروزی مقابل بورنموث، به شش امتیازی تاتنهام رده چهارمی رسیده‌اند. 

4416