افشاگری ستاره فرانسوی از کار آزار دهنده امباپه

افشاگری ستاره فرانسوی از کار آزار دهنده امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - آدرین ربیو ستاره تیم ملی فرانسه، کار جالب و اذیت کننده کیلیان امباپه را افشا کرد. 

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه و آدرین ربیو عضو تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2022 بودند که در نهایت با قبول شکست مقابل آرژانتین در فینال، به مقام نایب قهرمانی رضایت دادند و نتوانستند از عنوان خود دفاع کنند. در آن بازی، ستاره پاریسن ژرمن موفق به ثبت دومین هت تریک در تاریخ فینال های جام جهانی شد، اما در نهایت مسی و یارانش جام را بالای سر بردند. 

به نقل از سایت گل، حالا پس از گذشت حدود 10 روز از فینال، ربیو در مصاحبه ای با Le Media Carre راجع به حرکت جالب امباپه گفت: "او در هنگام مصاحبه‌ها و حرف زدن با دوربین، صدایش را تغییر می دهد و این مرا آزار می دهد. وقتی با هم هستیم، او خیلی عادی حرف می زند، اما وقتی شما به مصاحبه‌هایش گوش می دهید، نمی دانم چرا، اما صدایش عوض می شود. این کارش واقعا آزار دهنده است."

ه نظر می‌رسد این موضوع در رختکن فرانسه مورد تمسخر و اظهار نظر سایر بازیکنان نیز قرار گرفته است.

رابیو حالا دوباره روی فوتبال باشگاهی تمرکز می‌کند. این واقعیت که او می‌تواند در مورد این وضعیت شوخی کند، نشان می‌دهد که بازیکنان فرانسوی موفق شده‌اند دوره ناامیدی را پشت سر بگذارند و روی ادامه فصل و باشگاه‌های خود تمرکز کرده‌اند.

این بازیکن از زمانی که به سری آ پیوسته، دوران بسیار پر فراز و نشیبی را در یوونتوس داشته است اما در چند وقت اخیر یکی از بهترین عملکردهای او را شاهد بوده‌ایم. با این حال انتظار می‌رود که او در پایان فصل، پس از یک دوره نسبتاً پر ماجرا باشگاه یوونتوس را ترک کند.

4416