لوکادیا یاد و خاطره استوکس را زنده کرد

لوکادیا یاد و خاطره استوکس را زنده کرد

پایگاه خبری فوتبالی- نحوه جدایی مهاجم هلندی پرسپولیس شباهت زیادی به ماجرای مهاجم آنتونی استوکس دارد.

به گزارش فوتبالی، یورگن لوکادیا با اعلام شرایط اضطراری و وعده بازگشت نهایتا 48 ساعته به تهران، پیش از دربی پایتخت راهی کشورش شد و به مدیران پرسپولیس این اطمینان و تعهد را داد که به قرارداد خود پایبند خواهد بود و به ایران برمی‌گردد.

در ادامه با گذشت 48 ساعت از زمان خروج آقای گل پرسپولیس، او وارد ایران نشد تا مشخص شود که بحث مشکل خانوادگی او، تنها یک بهانه برای راضی کردن مدیران باشگاه پرسپولیس بوده است.

این اولین باری نیست که یک مهاجم خارجی اردوی پرسپولیس را ترک می‌کند و دیگر در تمرین تیمش ظاهر نمی‌شود. پیش از این آنتونی استوکس در دی ماه 1398 و پس از دیدار مقابل شارجه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در دبی ماند و به ایران بازنگشت و پس از اعلام اینکه پرواز به ایران وجود ندارد، تصمیم خود برای فسخ قرارداد را عملی کرد.

نکته جالب اینکه هر دو بازیکن، مسائل خانوادگی را بهانه کردند و استوکس هم از یحیی گل‌محمدی خواسته بود که چون می‌خواهد خانواده‌اش را ببیند، یک روز دیرتر به ایران برگردد. البته استوکس در ادامه با توجه به گاف مهدی رسول‌پناه در صدور آی تی سی او توانست از پرسپولیس شکایت کرده و قرمزها را در کمیته انضباطی فیفا محکوم کند.

7655