محکومیت پرسپولیس توسط گزینه جانشینی لوکادیا

محکومیت پرسپولیس توسط گزینه جانشینی لوکادیا

پایگاه خبری فوتبالی- گزینه جانشینی یورگن لوکادیا باشگاه پرسپولیس را محکوم کرد.

به گزارش فوتبالی، علی علیپور پس از جدایی از جمع قرمزها و عدم توافق با مهدی رسول‌پناه مدیرعامل وقت پرسپولیس در پایان لیگ نوزدهم موفق به دریافت آپشن‌ها و بخشی از مبلغ قرارداد خود نشد و در ادامه مدیران بعدی پرسپولیس نیز از پرداخت مطالبات این مهاجم خودداری کردند تا او مجبور شود علیه باشگاه سابق خود در ارکان قضایی فدراسیون فوتبال اقدام حقوقی لازم را انجام دهد.

در حالی که پیش از این کمیته تعیین وضعیت در رای صادره باشگاه پرسپولیس را  به پرداخت مبلغ ۹میلیارد و ۱۰میلیون ریال محکوم کرده بود رضا درویش تلاش زیادی انجام داد تا بتواند در جلسه با مدیر برنامه‌های این بازیکن به توافق برسد اما جلسه آنها به توافق نرسید تا قرمزها در ادامه به کمیته استیناف اعتراض کنند.

حال خبر می‌رسد که رای صادره از سوی کمیته تعیین وضعیت مجدد در کمیته استیناف تایید شده و علاوه بر اصل خواسته، باشگاه پرسپولیس باید مبلغ ۱۹۶میلیون و ۴۱۸هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان پرداخت کند.

نکته قابل توجه حال در پرونده مهاجم سابق قرمزها و باشگاه پرسپولیس این است که علیپور پس از جدایی لوکادیا به گزینه اول جانشینی او تبدیل شد و حالا توانسته حکم یک میلیارد تومانی علیه این باشگاه بگیرد. البته که بازگشت علیپور به پرسپولیس را باید منتفی دانست و گویا او در این مقطع برنامه‌ای برای بازگشت به ایران ندارد.

7655