3 امتیاز، هدیه منچستریونایتد به هواداران در روز کریسمس

3 امتیاز، هدیه منچستریونایتد به هواداران در روز کریسمس

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در دیدار خانگی مقابل ناتینگهام فارست با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس، سه شنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران تیم های منچستریونایتد و ناتینگهام فارست در استادیوم الدترافورد مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم وضعیت بسیار متفاوتی نسبت به یک دیگر پیش از شروع بازی داشتند. شیاطین سرخ با 26 امتیاز در رده پنجم و تیم ناتینگهام فارست با 13 امتیاز در رتبه نوزدهم قرار داشتند. همچنین این اولین بازی رسمی یونایتدی‌ها پس از خروج ناگهانی کریستیانو رونالدو است. 

در نیمه اول شاگردان اریک تن هاگ بازی را طوفانی آغاز کردند و حملات زیادی ترتیب دادند. در دقیقه 19 مارکوس رشفورد روی پاس کریستین اریکسن گل اول را وارد دروازه کرد و 3 دقیقه بعد آنتونی مارسیال این بار روی پاس گل مارکوس رشفورد، گل دوم را به ثمر رساند. در دقیقه 42 ناتینگهام فارست توسط ویلی بولی یکی از گل های خورده را جبران کرد، اما این گل در نهایت توسط VAR رد شد تا نیمه اول با پیروزی دو بر صفر میزبان به پایان برسد. 

در نیمه دوم، بازی کاملاً در مالکیت منچستریونایتد بود و ناتینگهام فارست عملاً نتوانست کرای انجام دهد و در دقیقه 87 فرد نیز نامش را وارد لیست گلزنان کرد تا این بازی با نتیجه 3-0 به پایان برسد. 

4416