مسی چه زمانی به پاریس بر می‌گردد؟

مسی چه زمانی به پاریس بر می‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی به همراه تیم ملی آرژانتین قهرمان رقابت های جام جهانی 2022 قطر شد اما فصل هنوز به پایان نرسیده است و رقابت های باشگاهی در حال شروع شدن است و باید دید که عملکرد لئو مسی به همراه پی اس جی در ادامه فصل به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی به همراه تیم ملی آرژانتین، پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر راهی کشورش آرژانتین شد و در آن جا مشغول جشن گرفتن شد و بدین ترتیب خبری از بازگشت به پاریس نبود. در واقع لئو مسی هنوز به تمرینات پاریسن ژرمن باز نگشته است. این در حالی است که کیلیان امباپه پس از جام جهانی به سرعت به تمرینات تیم پاریسی اضافه شد.

به نقل از RMC، گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن درباره این که لیونل مسی چه زمانی قرار است به تمرینات پاریسن ژرمن برگردد گفت:" پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی، طی چند روز گذشته در این کشور جشن بوده است. ما تصمیم گرفتیم مسی تا اول ژانویه در کشورش بماند و از این رو او دوم یا سوم ژانویه به پاریس می‌آید."

در واقع گالتیه با این صحبت ها نشان داد که با مسی برای شروع دوباره تمرینات فوق ستاره آرژانتینی هماهنگ بوده است. پی اس جی رویای بزرگ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در سر می پروراند.

1471