خبر جالب در انزلی؛ ملوان به دنبال ژستد یا اوساگونا

خبر جالب در انزلی؛ ملوان به دنبال ژستد یا اوساگونا

پایگاه خبری فوتبالی- نام مهاجمان سابق استقلال و پرسپولیس در حوالی باشگاه ملوان شنیده می‌شود.

به گزارش فوتبالی، ملوان که در 13 هفته ابتدایی لیگ، فقط 10 گل به ثمر رسانده، قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی، چند بازیکن جدید را به انزلی ببرد و یکی از اولویتهای مازیار زارع، جذب یک مهاجم جدید است.

امروز این خبر مطرح شد که رودی ژستد مهاجم فصل گذشته استقلال، مورد توجه انزلی‌چی‌ها قرار گرفته و گویا مذاکراتی با این بازیکن – که در دربی فصل گذشته موفق به گلزنی شد – صورت گرفته منتهی طرفین هنوز به توافق نهایی نرسیده‌اند.

به جز ژستد، از کریستین اوساگونا هم به عنوان گزینه ملوانی‌ها نام برده شده است.

اوساگونا که هواداران پرسپولیس، اصلا خاطره خوبی از دوران حضور این بازیکن در تیم محبوبشان ندارند، بعد از پایان حضورش در ایران، به الشرطه عراق رفت اما در آن‌جا هم نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و بعد از 4 ماه حضور در لیگ عراق، قراردادش را با تیم الشرطه فسخ کرد و بعد از یکسال دوری از میادین، در ابتدای نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته به سراغ لیگ بحرین رفت و با تیم الحید به توافق رسید.

در شرایطی که به نظر می‌رسد او قرار است در لیگ فوتبال بحرین به میدان برود، اما این اتفاق رخ نداد و حضور اوساگونا در تیم بحرینی یک ماه بیشتر دوام نداشت و این مهاجم نیجریه‌ای تصمیم به جدایی از الحید گرفت.

او در ادامه به تیم دا نانگ ویتنام پیوست تا ادامه فوتبالش را در قاره آسیا و در یک لیگ کم نام و نشان مانند ویتنام ادامه دهد.

7655