مذاکره دو سرمربی ایرانی فوتسال برای بازی تدارکاتی در اندونزی

مذاکره دو سرمربی ایرانی فوتسال برای بازی تدارکاتی در اندونزی

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربیان تیم‌های ملی فوتسال ایران و اندونزی برای انجام بازی‌ تدارکاتی مذاکراتی با یکدیگر داشتند. 

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتسال ایران در تلاش است تا با حضور چند تیم خارجی، تورنمنتی را برای فیفادی اسفندماه برگزار و اردوهای آماده سازی خود را در فاصله چند ماه تا بازی‌های مقدماتی قهرمانی آسیا در سال آینده پربارتر کند. 

با پاسخ منفی چند کشور اروپایی برای انجام بازی تدارکاتی از جمله ایتالیا و اسپانیا، مذاکره با چند تیم آسیایی در دستور کار قرار گرفته است. 

یکی از این تیم‌ها، اندونزی با سرمربیگری محمد هاشم زاده است که در جام ملت‌های ۲۰۲۲ آسیا عملکرد قابل توجهی داشت و برای نخستین بار اندونزی را به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها رساند. 

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی ایران در روزهایی که هاشم زاده در ایران به سر می‌برد، با او مذاکراتی برای دعوت اندونزی به ایران و انجام بازی دوستانه داشته است. 

برگزاری این بازی هرچند با استقبال سرمربی اندونزی مواجه شده است اما از آنجا که مسابقات لیگ فوتسال این کشور در دی ماه آغاز می‌شود ممکن است کار را برای هاشم زاده و کمیته فوتسال اندونزی سخت کند. 

قرار است محمد هاشم زاده که تا ۱۰ روز آینده به اندونزی سفر می‌کند، در جلسه‌ای با مدیران فوتسال این کشور بحث بازی تدارکاتی با ایران را بررسی کند. 

دیدار ایران و اندونزی در مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۲ آسیا با نتیجه ۵ بر صفر به سود تیم ایران تمام شده بود.

5960