به وجد آمدن پوگبا از رفتار کریستیانو رونالدو

به وجد آمدن پوگبا از رفتار کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا ستاره فرانسوی باشگاه یوونتوس اعتراف کرد که در زمان حضورش در منچستریونایتد از رفتار کریستیانو رونالدو به وجد آمده است. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان 2021، رونالدو بازگشت ناگهانی به منچستریونایتد داشت که باعث شد او و پوگبا یک فصل در کنار هم بازی کنند. اگرچه در نهایت شیاطین سرخ نتوانستند جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا فصل 2022-23 را کسب کنند، اما پوگبا از رونالدو چیزهای زیادی آموخت. 

به نقل از سایت اسکای اسپورتس، ستاره سابق منچستریونایتد گفت: "دیسیپلین و انضباط رونالدو باورنکردنی بود. من تاکنون چنین چیزی ندیده بودم. نظم و انضباط کریستیانو قابل توصیف نیست. من بازیکنان حرفه‌ای زیادی دیده‌ام و روش تمرین و بدنسازی آن ها زیاد پیچیده نیست. آن ها زود به محل تمرین می آیند و سپس بعد ریکاوری و چند حرکت دیگر، به کار خود پایان می دهند. اما رونالدو اینطوری نبود. او هر روز زودتر به تمرینات می آمد و اصلاً متوقف نمی شد. این کریستیانو رونالدو است. باورتان نمی شود اگر بگویم که او هر روز چنین کاری انجام می داد. بعضی روزها شاید به خودتان بگویید که من حالم خوب است و شاید امروز به خودم استراحت دهم، اما او هیچ وقت بیخیال تمرین و تلاش کردن نمی شد."

4416