ستاره پرتغالی تراکتور رکورددار می‌شود؟

ستاره پرتغالی تراکتور رکورددار می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- ریکاردو آلوز ستاره پرتغالی تراکتور با آماری که در لیگ بیست و دوم به ثبت رسانده می‌تواند رکورد بیشترین تعداد پاس گل در جریان یک فصل را به نام خودش بزند.  

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتبال ایران هر از گاهی شاهد ظهور گلزنانی است که آماری عالی از خود به جای گذاشته‌اند اما کمتر بازیکنی بوده که یک آمار ویژه از حیث پاس گل به نام خودش ثبت کند. با این حال یک ستاره پرتغالی در لیگ بیست و دوم به تراکتور پیوست که آمار فوق‌العاده‌ای تا پایان هفته سیزدهم به نام خودش به ثبت رسانده است.   

ریکاردو آلوز این بازیکن پرتغالی است که با ارسال‌های منحصر به فردش تا هفته سیزدهم توانسته ۷ پاس گل به ثبت برساند. البته آلوز این تعداد پاس گل را طی ۱۲ هفته داده چرا که او در میانه بازی هفته دوازدهم مقابل پیکان دچار مصدومیت شد و بازی هفته سیزدهم مقابل مس کرمان را از دست داد.   

علاوه بر پاس گل‌های ریکاردو آلوز، این بازیکن پرتغالی در بازی با نفت مسجد سلیمان و پیکان، دو پاس ماقبل گل داده تا بتوان گفت پایه ریز ۹ گل تراکتور در لیگ بیست و دوم بوده است؛ یعنی ۶۰ درصد گل‌های پرشورها!   

حالا به بهانه درخشش ستاره در حال حاضر مصدوم تراکتور در این گزارش می‌خواهیم بررسی کنیم که گل‌سازهای لیگ بیست و دوم برای کدام بازیکنان در طی ۱۳ هفته پاس گل ارسال کرده‌اند. این آمار ارزش کار ریکاردو آلوز در تراکتور را بیشتر از پیش نشان می‌دهد.      

باید دید ریکاردو آلوز تا پایان فصل می‌تواند با دادن ۷ پاس گل دیگر از رکورد بیشترین تعداد پاس گل در طول یک فصل که مربوط به محمدرضا خلعتبری در لیگ دوازدهم است، عبور کند و نامش را در تاریخ لیگ برتر جاودان کند یا نه. خلعتبری در لیگ دوازدهم ۱۳ پاس گل برای سپاهانی‌ها داد.

5960