رسمی؛ ستاره هلند در جام جهانی به لیورپول پیوست

رسمی؛ ستاره هلند در جام جهانی به لیورپول پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - کودی گاکپو، ستاره تیم ملی هلند در رقابت های جام جهانی 2022 قطر که در باشگاه پی اس وی آیندهوون در لیگ هلند توپ می زد، به طور رسمی به لیورپول پیوسته است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که به نظر می رسید منچستر یونایتد به دنبال جذب کودی گاکپو است و برای به خدمت گرفتن او تلاش می کند، در نهایت این لیورپول بود که موفق شد این ستاره هلندی را به خدمت بگیرد.

فابریتزیو رومانو اعلام کرده است که لیورپول 37 میلیون پوند برای این خرید به پی اس وی پرداخته کرده است. البته این 37 میلیون پوند افزایش خواهد یافت چرا که بند هایی در قرارداد گاکپو وجود دارد که رقم قرارداد را به 50 میلیون پوند می رساند. طبق گفته این خبرنگار ایتالیایی، توافق میان لیورپول و پی اس وی آیندهوون امشب صورت گرفته و رسمی شده است.

از سوی دیگر باشگاه پی اس وی آیندهوون هم با انتشار یک توییت اعلام کرده است که با لیورپول به توافق رسیده است و گاکپو راهی انگلیس می شود تا کار های نهایی انتقال خود به باشگاه لیورپول را انجام دهد و بدین ترتیب باید کودی گاکپو را که در جام جهانی 2022 قطر به خوبی خود را مطرح کرد، ستاره جدید لیورپول بنامیم. گاکپو یک بازیکن هجومی است که توانایی بازی در پست وینگر را دارد و در حال حاضر 23 ساله است.

1470