هافبک تیم ملی انگلیس در تابستان راهی چلسی می‌شود

هافبک تیم ملی انگلیس در تابستان راهی چلسی می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - دکلان رایس  کاپیتان وستهام که جایگاه ثابتی در لیست های تیم ملی انگلیس دارد، تصمیم قطعی خود را گرفته تا در تابستان مقصد جدیدی را برای خود انتخاب کند و راهی چلسی شود.

به گزارش فوتبالی، بازیکن جوان فوتبال انگلیس اخیرا اعلام کرده بود که هدفش بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپاست که می داند با وستهام دستیابی به چنین هدفی برایش غیرممکن است. نشریه انگلیسی اتلتیک مدعی شده است که رایس تا کنون چندین پیشنهاد برای تمدید را رد کرده است (تا 2024 قرارداد دارد) و لندنی ها به جدایی او در تابستان بعدی مطمئن هستند. در حقیقت وستهام نمی خواهد که این بازیکن در تابستان 2024 رایگان جدا شود و به همین خاطر به دنبال درآمدزایی از او در تابستان پیش رو هستند و مشکلی با انتقالش به چلسی نخواهند داشت.

نشریه اتلتیک همچنین گزارش داده است که چلسی مذاکراتی جدی را با رایس داشته است و در نظر دارد که این بازیکن را به رهبر ترکیبش در میانه زمین تبدیل کند. آنها حس می کنند که با توجه به نزدیک شدن رایس به اتمام قراردادش می توانند  این هافبک را در تابستان بعدی با قیمتی معقول به خدمت بگیرند و بدین ترتیب بتوانند یک چهره مهم را به ترکیبشان در میانه زمین اضافه کنند. چلسی از زمان حضور تاد بولی مالک جدیدش حسابی در بازار نقل و انتقالات پرکار بوده است.

4125