جنجال در لیگ یک؛ ضرب و شتم داور با کتری(عکس)

جنجال در لیگ یک؛ ضرب و شتم داور با کتری(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار دیروز تیمهای خیبر خرم آباد و شهرداری آستارا در هفته شانزدهم لیگ یک، حواشی عجیبی داشته است.

به گزارش فوتبالی، عجیب‌ترین و البته تلخ‌ترین حاشیه این بازی، به زمانی برمی‌گردد که داور مسابقه سوت پایان را زد و مالک باشگاه خیبر و همراهانش که از کیفیت داوری مسابقه، ناراضی بودند، به سبک خودشان، از خجالت تیم داوری درآمدند.

طبق روایت خبرگزاری فارس، هنگامی که تیم داوری به سمت رختکن در حال حرکت بوده، مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر به انتقاد از داوری مسابقه پرداخته که این مساله باعث بروز بگومگو بین دوطرف شده است.

احمد گلستانی ناظر سازمان لیگ، به اتفاقی که برای تیم داوری بازی دیروز رخ داده، اشاره کرده و گفته است: دیدم رختکن داوران به هم ریخته است. من به عینه چیزی ندیدم و در گزارش خودم برای فدراسیون هم این را نوشتم. داور مسابقه گفت مالک باشگاه با چند نفر وارد رختکن شده و اقدام به ضرب و شتم کرده‌اند. 

عجیب‌تر از این اتفاق، بلایی بوده که سر داور چهارم مسابقه آمده است. ادامه صحبتهای گلستانی را بخوانید: هنگامی که قصد خروج از ورزشگاه را داشتیم، ناگهان سروصدای دیگری از رختکن داوران شنیدیم. وقتی برگشتیم متوجه شدیم با "کِتری" به سر داور چهارم زده‌اند! فکر می‌کنم ناظر داوری هم شاهد این ماجرا بود است. پرس و جو کردیم گفتند شخصی بوده که همیشه در همه بازی‌ها به ورزشگاه می‌آید.

1984