بارسلونا وینگر جدید خود را در تابستان آینده می‌فروشد؟

بارسلونا وینگر جدید خود را در تابستان آینده می‌فروشد؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که آبی و اناری پوشان به دنبال فروش رافینیا، وینگر برزیلی خود در تابستان پیش‌رو هستند.

به گزارش فوتبالی، این وینگر برزیلی در تابستان گذشته از لیدزیونایتد به بارسلونا پیوست و به نوعی از خرید های تابستانی لاپورتا برای ایجاد تغییر و تحول در ترکیب آبی و اناری ها به حساب می آمد اما اکنون به نظر می رسد که در مسیر خروج از باشگاه قرار گرفته است.

طبق گفته تونی خوان‌مارتی، خبرنگار روزنامه اسپورت کاتالونیا، بارسلونا در حال بررسی فروش رافینیا در بازار نقل و انتقالات تابستانی است چرا که آن ها از عملکرد این بازیکن تا این لحظه از فصل راضی نیستند و معتقدند که او انتظارات را برآورده نکرده است و آن بازیکنی نبوده است که ژاوی هرناندز در تاکتیک های هجومی خود به دنبالش می گردد.

رافینیا در تابستان گذشته با رقمی حدود 65 میلیون یورو توسط بارسلونا خریداری شد اما به نظر می رسد که آبی و اناری ها نتوانند با این مبلغ رافینیا را بفروشند چرا که عملکرد او به شکلی نبوده که چنین رقمی برایش پرداخته شود. ممکن است این بازیکن مشتری هایی با رقم حدود 50 میلیون یورو در لیگ برتر انگلیس داشته باشد.

در هر صورت باید دید که چه اتفاقاتی پیرامون این بازیکن رخ می دهد.

1471