تغییر اوضاع هافبک بارسلونا که منچستریونایتد به دنبال جذبش بود

تغییر اوضاع هافبک بارسلونا که منچستریونایتد به دنبال جذبش بود

پایگاه خبری فوتبالی - فرنکی دی یونگ هافبکی بود که منچستر یونایتد در تابستان گذشته به دنبال جذب او بود اما شرایط به شکلی پیش رفت که این هافبک در نهایت در بارسلونا ماندگار شد و به نظر می رسد که او همچنان در جمع آبی و اناری ها باقی بماند.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، به دنبال جذب فرنکی دی یونگ بود اما در نهایت اتفاقی که افتاد این بود که این هافبک هلند در جمع آبی و اناری ها ماندگار شد و از بارسلونا نرفت. اکنون که پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه نزدیک است، به نظر می رسد که این بازیکن همچنان در جمع آبی و اناری ها بماند.

در واقع طبق گزارش روزنامه اسپورت کاتالونیا، شرایط برای فرنکی دی یونگ کاملا تغییر کرده است. این بازیکن اکنون به یکی از بازیکنان غیر قابل فروش بارسلونا تبدیل شده است. این در حالی است که در تابستان قبلی اوضاع برای او به این شکل نبود.

یکی از دلایل اصلی این قضیه که فرنکی دی یونگ تبدیل به هافبکی شده که برای بارسلونا غیر قابل فروش است، این است که سرخیو بوسکتس به زودی از بارسلونا خداحافظی خواهد کرد و آبی و اناری پوشان هنوز برای جذب هافبک جایگزین اقدامی انجام نداده اند.

1470