پنج بازیکنی که در زمستان ممکن است از منچستریونایتد بروند

پنج بازیکنی که در زمستان ممکن است از منچستریونایتد بروند

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد ممکن است که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، فاکوندو پلیستری جواهر اهل اروگوئه خود را از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، پلیستری از سال 2020 در ترکیب شیاطین سرخ حضور داشته است چرا که در آن زمان از پنیارول راهی اولدترافورد شد اما این بازیکن هنوز در سطح بزرگسالان برای یونایتد بازی نکرده و حضورش به تیم زیر 23 سال محدود شده است. پلیستری فصل گذشته به تیم اسپانیایی الاوز به صورت قرضی ملحق شده بود. پلیستری در این فصل در اولدترافورد ماند و امید زیادی به افزایش دقایق خود داشت اما این اتفاق رخ نداد. بازیکن 20 ساله البته در لیست 26 نفره اروگوئه برای جام جهانی حضور داشت. پلیستری تا 2025 با یونایتد قرارداد دارد و باید دید که در زمستان به صورت قرضی جدا می شود یا این که شیاطین سرخ درها را به روی جدایی قطعی او باز خواهند کرد.

نفر بعدی که ممکن است از یونایتد در زمستان جدا شود، آرون ون بیساکا است که شیاطین سرخ در سال 2019 برای خریدنش از کریستال پالاس 45 میلیون پوند پرداختند که هم باشگاه سابقش و هم وستهام به خرید او علاقمند هستند. دونی فن ده بیک  که با تن هاگ هم شرایطش را در یونایتد تغییر نداد، در اندیشه جدایی است. 

نفر چهارم تدان منگی است که در آکادمی یونایتد رشد کرده است. این مدافع 20 ساله احتمالا برای تجربه اندوزی از اولدترافورد خارج می شود. دیشون برنارد مدافع میانی 22 ساله که محصول اکادمی یونایتد است هم به احتمال زیاد در زمستان از این تیم جدا می شود.

4125