بهترین وینگر دنیا پس از امباپه و وینیسیوس از نگاه سرنا

بهترین وینگر دنیا پس از امباپه و وینیسیوس از نگاه سرنا

پایگاه خبری فوتبالی - میخایلو مودریک یکی از پدیده های لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

به گزارش فوتبالی، مودریک که لقب "نیمار اوکراینی" را دارد، مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را با آمار درخشان سه گل و دو پاس گل در شش بازی به پایان رساند. عملکرد خوب این بازیکن در شاختار باعث شده است تا نگاه های زیادی را به خود جلب کند و باشگاه های زیادی برای خرید وی دست به کار شوند.

مودریک در این فصل در لیگ اوکراین نیز در دوازده بازی خود با هفت گل و شش پاس گل خوش درخشیده است. آرسنال جدی ترین مشتری این بازیکن است هر چند که باشگاه های دیگری هم به خرید او علاقمند هستند.

شاختار امید زیادی به درآمدزایی از مودریک دارد. داریو سرنا اسطوره تیم ملی کرواسی و مدیر ورزشی شاختار اخیرا گفته است که فقط امباپه و وینیسیوس جونیور از مودریک در پست وینگر بهتر هستند. در حقیقت سرنا اعتقاد دارد که هر باشگاهی مودریک را بخواهد، باید صد میلیون یورو را بپردازد چرا که به جز دو بازیکن مذکور هیچ بازیکنی بهتر از میخایلو در پست وینگر در کل دنیا وجود ندارد.

اگر آرسنال برای خرید مودریک 100 میلیون یورو را بپردازد، این بازیکن به گران ترین خرید تاریخ باشگاه لندنی تبدیل می شود و رکورد 80 میلیون یوروی پرداختی برای نیکولاس په په را خواهد شکست.از سویی گران ترین فروش تاریخ شاختار نیز فرد با 59 میلیون یورو است که مودریک می تواند رکورد او را هم بشکند.

4125