عکس؛ سیل در اطراف ورزشگاه تیم لالیگایی

عکس؛ سیل در اطراف ورزشگاه تیم لالیگایی

پایگاه خبری فوتبالی - باران شدیدی که در روزهای اخیر در جنوب گالیشیا باریده باعث شده تا ورزشگاه بالایدوس که متعلق به باشگاه سلتاویگو است هم شرایط نامناسبی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، سلتاویگو باید روز جمعه در بازگشایی لالیگا در بالایدوس از سلتا پذیرایی کند و حالا آنها باید سخت تلاش کنند تا ورزشگاه برای اولین بازی خود پس از جام جهانی قطر آماده کنند. باران شدید باعث شده تا شرایط استادیوم اصلا مناسب نباشد چرا که فروشگاه این باشگاه، تونل رختکن، میکسد زون، دفاتر و رختکن تیم اصلی دچار آبگرفتگی شده و اصلا شرایط مناسبی ندارد.

در اطراف ورزشگاه نیز تصاویر عجیبی ثبت شده است و به نظر می رسد که سیلی که از رودخانه لاگارس به شهر روانه شده باعث شده تا امکان تردد در اطراف استادیوم وجود نداشته باشد و حتی خودروها نیز دچار آبگرفتگی شده اند و امکان تردد ندارند.

باران شدید در منطقه گالیشیا باعث 500 سانحه خفیف در این منطقه شده است و البته یک تصادف شدید اتوبوس نیز رخ داده است که سقوط اتوبوس به رودخانه لرز باعث درگذشت سه نفر شده است.

سلتاویگو با دوازده امتیاز از چهارده بازی در رتبه هفدهم جدول لالیگا قرار گرفته است و به کسب امتیاز مقابل سویا نیاز دارد تا برای بقا در لیگ اسپانیا بجنگد.

4125