نظر اسطوره لیورپول در مورد جدایی رونالدو از منچستریونایتد

نظر اسطوره لیورپول در مورد جدایی رونالدو از منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - استن کالیمور مهاجم اسبق لیورپول اعتقاد دارد که جدایی کریستیانو رونالدو برای منچستریونایتد  اتفاق خوبی است چرا که شیاطین سرخ حالا با آرامش بیشتری می توانند روی چیدمان ترکیب خود کار کنند و خریدهای مناسبی برای تقویت ترکیبشان داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، کالیمور در گفتگو با نشریه اکیپ بیان کرد:"حالا دیگر قرار نیست که همه دوربین ها روی کریستیانو رونالدو باشد که روی نیمکت نشسته است. مفهومش این است که اریک تن هاگ قرار نیست که هر هفته با پرسش هایی در مورد رونالدو مواجه شود. جدایی رونالدو به این معنی است که یونایتد بالاخره می تواند چند ماه پرفشار و پرحاشیه را به پایان برساند و با ارامش کار خودش را انجام بدهد."

بازیکن اسبق فوتبال انگلیس گفت که یونایتد باید به ذات خود بردارد:"منچستریونایتد در طول سالهای متوالی پول زیادی را بی دلیل هزینه کرده است و دوباره باید به همان تیمی تبدیل شود که متعلق به هواداران یونایتد است و با خیال راحت می توانند بگویند:" این سیستم درست است. این همان تیمی است که نیاز داریم." بدین ترتیب نیمکت نشین ها کاملا مشخص خواهند بود و می توانند بر اساس نیازها در هر بازی به میدان بروند."

رونالدو رابطه خوبی با تن هاگ نداشت و با فسخ قراردادش از یونایتد جدا شد.

4125