خرید جدید چلسی باز هم در خط دفاع؛ 35 میلیون یورو

خرید جدید چلسی باز هم در خط دفاع؛ 35 میلیون یورو

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی حتی در تعطیلات زمستان هم از تلاش برای خرید دست نمی کشد.

به گزارش فوتبالی، ابی پوشان به دنبال خرید در پست دفاع میانی هستند و دو گزینه دارند. گزینه اصلی آنها گواردیول است که لایپزیش قبل از تابستان اجازه جدایی او را نمی دهد. تیم آلمانی برای فروش مدافع کروات صد میلیون یورو می خواهد و البته در نظر دارند که او را تا تابستان حفظ کنند. در این شرایط چلسی به دنبال گزینه ای دیگر رفته است. اتلتیک گزارش داده است که ابی ها به دنبال جذب بنوا بادیاشیل مدافع میانی 21 ساله موناکو هستند و در نظر دارند که برای خرید این مدافع میانی فرانسوی در نقل و انتقالات زمستانی مبلغ 35 میلیون یورو بپردازند.

بادیاشیل مدافعی جوان و چپ پاست که با 194 سانتی متر قد، قامت خوبی دارد و می تواند به رهبر جدید خط دفاعی تیم گراهام پاتر تبدیل شود. در حقیقت چلسی که در تابستان گذشته به شدت در زمینه تقویت تیمش در خط دفاعی پرکار بود، با جذب بادیاشیل به خرید مدافع ادامه خواهد داد.

بادیاشیل که از سال 2016 وارد آکادمی  موناکو شده در سالهای اخیر پیشرفت محسوسی داشته که در این فصل شانزده بازی و بیش از 1200 دقیقه داشته و در لیست تیم ملی فرانسه برای لیگ ملت های اروپا نیز قرار گرفته بود هر چند که در نهایت از لیست جام جهانی خط خورد. چلسی در تابستان گذشته فوفانا و کولیبالی را هم در خط دفاعی خریده بود.

4125