افزایش نگرانی در مورد سلامتی پله؛ کریسمس خانوادگی در بیمارستان

افزایش نگرانی در مورد سلامتی پله؛ کریسمس خانوادگی در بیمارستان

پایگاه خبری فوتبالی - در تعطیلات پیش از آغاز سال نوی میلادی، اقوام پله این روزها در بیمارستان سائوپائولو در کنار اسطوره فوتبال برزیل هستند.

به گزارش فوتبالی، پله به سرطان روده مبتلا است و اخیرا بدنش شیمی درمانی را پس زده است و به همین خاطر پزشکان تصمیم گرفتند که با استفاده از داروهای مسکن درد او را آرام کنند. کلی ناسیمنتو یکی از دختران پله اخیرا تصویری از خودش در کنار مارسیا، همسر پله و اعضای دیگر خانواده در بیمارستان آلبرت انیشتین منتشر کرده است که محل اقامت پله است. کلی در پیام خود نوشته است:"تقریبا همه با هم هستیم. کریسمس مبارک. سپاسگزاری، عشق، اتحاد، خانواده. ذات کریسمس همین است. از همه افراد به خاطر تشکر و امیدی که به ما می فرستند، تشکر می کنیم." در این تصاویر ادینیو و فلاویو، دیگر فرزندان پله و سوفیا و استفانی نوه های وی نیز دیده می شوند.

ادینیو اخیرا به عنوان سرمربی باشگاه لوندرینیا انتخاب شده است که روز شنبه وارد سائوپائولو شد تا در کنار خواهرانش باشد. ادینیو در پیامی نوشته است:"پدر، همه نیروی من متعلق به تو است."

ادینیو روز جمعه در مورد این که چرا به سائوپائولو سفر نکرده، گفته بود:" دوست دارم در آن جا باشم اما در حال حاضر در باشگاهم هستم و باید به مسئولیتم رسیدگی کنم. من پزشک نیستم و حقیقتا نمی توانم کمک کنم."

کلی روز جمعه هم تصویری از خودش در حال بغل کردن پدرش در تخت بیمارستان منتشر کرده بود. پله بیش از یک ماه و نیم است که در بیمارستان بستری شده است. کلی در پیامی نوشته بود:گ کریسمس ما در خانه لغو شد. به دلایل مختلف، بهتر است که در این جا باشیم. در این جا در کنار خانواده جدیدمان یعنی اعضای بیمارستان آلبرت انیشتین هستیم."

4125