لیورپول باید حداقل 200 میلیون پوند خرج کند!

لیورپول باید حداقل 200 میلیون پوند خرج کند!

پایگاه خبری فوتبالی - جیمی کرگر اسطوره باشگاه لیورپول مدعی است که این باشگاه باید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده، حسابی ولخرجی کند تا قرمزها دوباره به رده های بالای جدول بازگردد. 

به گزارش فوتبالی، در چند وقت اخیر شایعاتی درباره گروه Fenway که در حال حاضر مالکیت باشگاه لیورپول را برعهده دارند به گوش می رسید که گفته می شد که سران این باشگاه بدشان نمی آید تا لیورپول را با مبلغی مناسب به فروش برسانند. قرمزهای بندرمرسی ساید در این فصل اصلاً شروع خوبی نداشته اند و آن ها در اولین دیدار خود پس از پایان جام جهانی، با نتیجه سه بر دو مغلوب منچسترسیتی شدند و از رقابت های جام اتحادیه انگلستان کنار رفتند. 

به نقل از سایت گل، جیمی کرگر که در حال حاضر به عنوان مفسر در شبکه اسکای اسپورتس کار می کند گفت: "من فکر می کنم که یورگن کلوپ به سران لیورپول گفته است که بیش از 200 میلیون پوند برای خرج کردن در تابستان نیاز دارد. این مبلغ شاید در ابتدا دیوانه وار به نظر می رسد، اما دقیقاً همان مبلغی است که منچستریونایتد و چلسی در تابستان گذشته خرج کرده‌اند. لیورپول نیز باید با همین تیم ها رقابت کند و برای سرحال ماندن، به نظرم مالکان باید از کلوپ حمایت کنند."

4416